Bayanminyon07 Kızlar Esenler Avicenna hastanesine gebelik takibi için Serçin Ordu ya giden varmı memnun musunuz ? İlk gebeliğim tavsiye edermisinz.. 😊
Hs4523 Bayanminyon07 arkadaşım gitti çok çok memnun kaldı banada önerdi ama henüz gitmedim aklımdaki doktorlardan birisi
Aslikannnn Ben gittim kontrol amaçlı doktor araştırıyordum. Cok fazla memnun kalmadım açıkcası şimdi medipolde Ayten hanıma gidiyorum cok memnun kaldım ona gidebilirsin. Bu zamana kadar doktorların hiçbiri cinsiyet hakkında yüzde yüz demedi 14 haftalıktık Sercin hanım bebek uyuyodu hareket etmedi bile kesin bi şekilde kız dedi benim kafama cok yatmadı yani doktor.Bunun dışında önceki tahlillerimi gösterdim bi yorum yapmadı , ilacım bitmişti ben istedim sormadı bile ne kullanıyorsun n’aptın vs. Diye sen bilirsin gene memnun. Kalanda var ..