2 3 hafta önce göğüslerim iltihap kaptı ateş sıtma halsizlik 1 haftayı baya kötü geçirdim sütüm azaldı yada kanallar tıkandı öyle söyliyim antibiyotik kullandım geçti sütümü ciddi anlamda etkiledi dolup taşan süt şimdi az az geliyor bi haftadır bebeğim meme reddi yapıyor sağ göğüste yapıyordu şimdi sola başladı neden istemiyor diye cok düşündüm takip ettim sütten dolayı olduğunu anladım cünkü bi tek sabaha karşı uyandığında güzel emiyor dolmuş oluyor göğüs bırakacak diye cok korkuyorum ilk 3 4 dk güzel emiyor sonra bırakıyor zorla tutturuyorum poposuna pat pat yapıyorum biraz sakinleşir gibi oluyor yine bırakıyor ne yapacagımı şaşırdım doyuyormu acaba diye düşünmekten kahroluyorum cisli bez sayısı falan tatmin etmiyor beni memeden mutlu ayrılmıyor saha doğrusu ben ayırmak zorunda kalıyorum cünkü istemiyor ağlaya ağlaya susuyor günümüz hep Böyle varmı benim gibi bunları yaşayan ☹️