Akşamdan beri uyutmuyor karnım taş gibi çok nadir yumuşuyor yani bayadır vardı ama tabiki arada gelirdi şuan gitmiyor gibi bişey. Doğum belirtisimi sizce? Sürekli altıma doğru baskı var bebek hareketlerindede azalma var. Uykusuzluktan salak gibi oldum ama içimde sıkıntı da var 6 nisanda doğumum olacak ondan sanırım. Tabi bebiş sabrederse