Bende 15 haftalığım dün tutmadım çalıştığım için bugün evdeyim deneyim dedim bakalım zorlanmazsam devam edicem tutmaya. YouTube ta doktor anne eğer iyiyse bebekte iyi anne kötü oluyosa bebekte etkilenir dedi cesaret verdi bana bu laf ilaçlarımıda iftar sahurda alıcam