alinbezayan dahiliye desteği aldım canım ben. Diyetisyen sadece liste verdi dahiliye doktorum isteyince. Listeye uymadım kendi diyetimi kendim yaptım. Zararlı herşeyden uzak durdum. İnsülin + diyet devam ettim 8 ay. Ben sadece mevsiminde olan sebze, meyve yedim. Et, tavuk, balık , süt ve süt ürünleri ayrıca yumurta ve el yapımı yeşil zeytin yedim bir kaç tane tuzsuz sabahları. Birde diyet ekmek günde 2 dilim yedim. Yine de şekerim çıkıyordu insülin direncim yoktu o yüzden insülin kullanarak düşürdüm ☺️