Gstml41 Hanımlar ben şunu merak ediyorum.1 ocakta düşük yaptım sonra bi kaç haafta sonra eşim ağır kovit geçirdi 17 gün hastanede yattı.şuan iyi Allah’a şükür düzeldi.bebek istiyoruz tekrar ama kovit geçirenlere sperm kalitesi düşüyo diye bişey duymuştum doğrumudur.bu konuda sizler ne düşünüyorsunuz.bilen deneyimlerden varmıdır merak ettim
Mom545441 Gstml41 bence yanlış ben ve eşim 2019 da aralık ayında kovid olduk o zaman nişanlıydık şuan 7 aylık evliyiz 6 haftalık gebeyim 🙏🏻 Bende sizin gibi düşündüm acaba olmicakmı diye
Maysaamoms5 Denzk bende kimyasal düşük yaptim üstüne bir adet gördüm sonra covid oldum adetim felan düzensizleşti hamile kalamadım daha da Etkisi var mı acaba
Gstml41 byzogrtmn ben test yaptırmamıştım hiç bi belirti yok diye.eşim ağır geçirdiği için acaba ondan mı olmuyor bebek diye sanmaya başladım bende
byzogrtmn Gstml41 bilemiyorum ki benimki hafif geçirdi ben çok ağır geçirdim. Folk asiti düşüyor olabilir eşimin düşmüştü aç aldı hamile kaldim
Gstml41 Mom545441 sağlıkla kucagınıza almayı nasip etsin Allah.çok teşekkür ederim umut oluyorsunuz bana da.endişeleniyodum çok bende.
icegul Gstml41 covid geçirdim, eşim de temaslıydı benle, karantina sonunda hamile kalmışım. Eşim 1 sene önce geçirmişti. Ağırdı ama hastanede yatacak kadar değildi.
Gstml41 icegul ne güzel Allah sağlıkla kucagınıza almayı nasip etsin.🧿böyle hamilelik haberlerini almak çok güzel Bizede umut oluyor💕
Akoglubuse Ocak başı covid olduk biz de eşimle,covidden 20 gün sonra falan ilk denememizde hamile kaldım,hiçbir sorun olmadı🙏🏽
Ynsbht Gstml41 eşim de ben de covid geçirdik aynı zamanda değil ama ikimizde ağır geçirdik hatta eşim ilk zamanlarda geçirdiği için verilen ilaçları kullandı sonra kısır yapıyo falan diye çok laf çıkmıştı bende bir iki gün kullandım ama bana yan etki ettiği için tamamını içmedim. Şuan bebeğimizi kucağımıza almak için gün sayıyoruz 39 haftalık hamileyim. Böyle şeyler düşünüp strese sokmayın kendinizi bence olayları biraz akışına bırakın ☺️
Sedasvlms Eşimde bende kasım ayında geçirdik canım covid şubatta hamile kaldim suan 8 haftalık bir etkisi olduğunu sanmıyorum;))
Gstml41 Sedasvlms çok güzel sağlıkla kucağınıza alın.çok güzel covid olduğu halde gebelik haberleri almak.bana da umut oluyor.darısı her isteyenin başına💕
Mom545441 Gstml41 korkmayın allahın izniyle olur sadece o geleceği günü biliyor her şey vaktine esirdir🙏🏻🥰