elfkara benim de baya arttı afedersiniz de basen idrarla beraber dökülüyor resmen 🙁 ama nerden geliyor hiç anlamıyorum mantar desem kaşıntım ağrım sızım yok kesede sorun olsa doktor bu zamana kadar da görürdü en son doktorum ölü balık gibi ağır koku varsa enfeksiyondur demişti ama öyle ağır bir koku da yok tamam akıntıdan dolayı iyi bir koku da yok ama ölü balık derecesinde ağır dayanılmayacak gibi değil siz de koku var mı şiddetli ağır?