NeseA maşallah peki üçünde de alt tarafta derin deformeler oldu mu yırtık vs ameliyat oldunuz mu genital idrar kaçırma vs ?🌸
Rumeysaasgin bu kadar sancıda yırtılmada genital bölge ve rahim zarar görmüyor mu alt taraf zarar göreceğine acaba sezaryen mi olsam diyorum bazen sonra bi de genital estetikle uğraş
zeytinkiz herkesin doğum serüveni farklı sanırım bence de kişiden kişiye değişiyordur ben mesela hamilelik zor dediler bi zorluğunu görmedim elhamdulillah ama 7. Aydan sonra zorluk olursa bilmem 7. Ayıma da 1 haftam kaldı 😀 doğumda kolay olursa tamam artık bişey anlamadan bitecek