Melekk32 gözün aydin canim 🌸 yüksek tansiyon olunca suni sanci vermiyorlarmiymis, normal dogum yapilmiyormu yani? Benimde yüksek tansiyon sorunum vardi hamileligimde, günde üc hap aliyordum yinede sinirdaydi. Banada suni verilcekti ama hic beyin kanamasi riskinden falan bahsedilmemisti. Ben bi tanidigimiz normal dogumda yüksek tansiyon yüzünden beyin kanamasi gecirip vefat etmisti, aklima o geldigi icin sezeryan istemistim sonra. Ama merak ettim genel olarak böyle bir risk varmiymis gercekten, biz almanyadayiz hic duymadim burda böyle birsey