Canan-_16 Arkadaşlar dün düşük yaptım ama bebek düştü kese duruyi kürtaj yaptılar yine parça kalmış ve ikinci kürtajı istediler çok korkuyorum iki sene sonunda hamiele kalmıştım bana dua edin bugün yine kürtaj olucam çok korkuyorum lütfen dua edin ve dün bana kürtaj yapan doktor canım yanıyo diye dünyanın hakaretini yaptı beni çatalda birayı çok kötüyüm korkuyorum dua edin bana
Pirayeee Canan-_16 nasıl yani narkoz almadan mi kürtaj oldunuz🙄bende kürtaj oldum ondan önce verilen ilaçla bikac saat sancı çektim sonrasında bisey yoktu
Gizemksgl Çok geçmiş olsun ,Allah şifa versin inşAllah nasıl parça bırakıyor doktor .bende kürtaj olmuştum anestezi olmadan yapmadı bir de vakumlu kürtaj oldum hiç bişey kalmadı size zarar verecekse başka hastaneye gidin imkanınız varsa anestezi alın
Canan-_16 Gizemksgl Mbilmiyorum bir sürü aletle beni mahvettiler pisikolojim bozuldu dünden beri özele gidicem narkoz isticem zaten açım büyük iki sene den fazladır olmuyodu bebeğim nasip olmadı ağrısı ayrı dün doktora dedim valla Allah’ından bul dedim Okadar Ko vicdansız davrandi
m_k34 Anestezi olmadan kabul etmeseydiniz keşke bende 1 ay önce kürtaj oldum hiç bişey hissetmedim öncesinde sonrasında diğer türlüsünü asla kaldiramazdım