Kızlar 7+4 haftalık hamileyim dün gece birden fenalaştım sanırım tansiyonum düştü başım öyle bi döndü ki gözümü daha açımadım bayılcak gibi hissettim ellerim falanda uyuştu çok korktuk uzun bi süre geçmedi 😞 sonra uzandım bi 20 dk falan anca geçti sizce normalmıdır bu tehlikeli bişey yoktur dimi bebeğe bi zararı falan sizde de böyle bişey oldumu ?