gozdebaybars kaç doktora gittim,insülin harici veremeyiz dediler ondan sordum.Hatta hamilelik öncesi dioformin kullanıyordum onu da biraktirdilar diyet yap dediler,şekerin yükselirse insülin kullanırsın dediler.Aciklama olarak da bu ilaçların bebek üzerinde güvenililirliği ispatlanmadi riske atmayalım denildi,o sebepten şaşırdım.Size de kolaylıklar dilerim.