Merhaba hanımlar biz bu ay korunmayı bırakacağız , ben 27 eşim 33 yaşında yaklaşık 3 yıldır evliyiz . bebek istiyoruz ama bi yandanda korku var sonuçta ilk gebelik olacak tedirginim de bu iki duygu da var siz de karar verdiğiniz de böyle hissettiniz mi normal mi bu. Bir de ilk aydan gebe kalma olasılığı yüksekmidir siz neler yaşadınız bu süreçte .