Bende bunu arıyordum tutan var mı acaba diye 😂
Ben kendim 23.haftamdayım tutuyorum çok şükür
Kesinlikle durumuna bünyene bağlı ilk 3,4 ayı geçtiysenn kusman yoksa denersin
Bende dün denedim kusarsam kötü olırsam tutmam dedim ama çok şükür Rabbim yardımcı oldu tuttum.
Hepsini de tutarım inşaAllah