Benimde fazla suyum gebelik şekerim yok. şekerli meyvelerden tatlılardan hamur işlerinden ekmekten havuçtan uzak durman lazım canım onlar fazlalaştırıyor. Bırakırsan düzene girer Allahın izniyle. Bende diyet takılıyorum bir iki haftadır. 10 günde bir muayenem var bu yüzden benimde.