durumom2022 7+2 hamileyim ama hiçbir belirtim yok 6. Haftada bebişin kalbini de duydum ama çok korkuyorum bişeyler yolunda değil mi diye böyle olan var mı 🥺
MTugba durumom2022 ben bebeğin tekmelerini hissedene kadar belirti hissetmedim hiç canını sıkma gayet normal.
T1996 durumom2022 korkma canım benim bulantılar 8-9 dan sonra başlıyor inşallah senin hiç başlamaz zor bir süreç oluyor :(
durumom2022 MTugba Teşekkür ederim korkmadan edemiyor insan ilk gebeliğim bişeyde bilmiyorum yarın ultrason var bakalım inşallah sağlıkla büyümüştür 🙂
durumom2022 T1996 Teşekkürler 🤩 Olmaz inşallah çalışıyorum rahat geçirmek isterim ama bi belirti olmayınca da acaba diyor insan 9 ay hep endişeyle geçecek herhalde 😊
T1996 durumom2022 vallahi biraz öyle geçiyor ama hareketlerini hssedince daha rahat geçiyo çok şükür🤲🏻🙈