Bebisannesi1 canım ben üç tane tulum aldım bir tanede hastahane veriyor burda , birde eltim hastahane çıkışını almış beş tane felan oluyor tulum. Beş tane de zıbın takımı aldım başka almayacağım. Yaz ayı olduğu için yıkasan hemen kurmayacak zaten. Görümcemde yeni doğum yaptı kış olmasına rağmen üç dört tulum yetti bebeğe oda verecekmiş bir kaç bişey fazla almayacam 1-3 ay aldım bunları. Daha sonraki aylarını büyüdükçe alırım diye düşünüyorum.