Oylumbaska ben bu testi paralı bir şekilde devlette yaptırdım. 11+3 te %4 ve üstü olması lazım. Simdi imzaladığım kağıda baktım. %4 oranında bulunamasaydı tekrar kan vermek için çağıracaklardı. Sorun olmadı. ☺️10 günde çıktı sonucumuz. Trizomi 13,18,21 için bakıldı.