Merhaba kızlar 16 haftalık hamileyim ilk 13 hafta çok mide bulantısı yaşamıştım çok kötü gecmisti sürekli hasta modundaydim. Mide bulantısı geçti fakat yorgunluk halsizlik geçmedi geçmiyor da. Sabah yorgun uyanıyorum herkes hamileligin ikinci dönemi çok guzel enerjik oluyosun falan diyodu fakat bende sifir enerji sürekli yatmak istiyorum. Haşimato çıktı tiroid problemi onunla mi ilgili acaba sizin halsizliginiz ne zaman bittii