Mutlu hafta sonları kızlar bir çok postta görmüşsünüzdur beni düşük tehlikesi kanama vs şuan da 27+2 hamileyim erkek çocuk 24+3ten beri zar zor dışardan hissediyorum braz kiloluyum ve ilk gebeliğim 24+3ten beri dışardan hissetmeye başladık ama son 4 gündür ben çok halsizim ve uykum geliyor bebeğimde zar zor hareket ediyor yada ben hissetmiyorum cuma günü doktora gitti rutin kontrol iyi dedi var mı bilgisi yada yasayan lutfen deneyimlerinizi bekliyorum ve dualarınızı önceden 3 düşüğüm var çok korkuyorum 😪😪😪