kasimannesii 6 haftalık hamileyim ve sabah lavabo ya kalktığımda peçeteye kahverengi leke geldi kızlar normL mi bu başına gelen var mı
ZMM8888 kasimannesii geçmiş olsun canım inşallah yerleşme kanamasıdir. Bnde 7+3 um bugün Sahir vakti pembe akıntı gördüm biraz vardı ilk idrarı yapınca çıktı sonra durdu doktoruma yazdım durduysa sorun yok kıpkırmızı kana dönüşmediği sürece korkma yarın gel yanıma demiş inşallah hayırlı sağlıkla kucağmiza alırız yavrularımızı amin
Caglaasya kasimannesii ilk bebeğimde bende de olmuştu hemde 10 gün fln sürmüştü bende çok korkmuştum ama progestan kullandım geçmedi bende fitil olarak alttan kullandım 2 günde geçmişti sağlıkla kucağıma aldım şu an 4 yaşında
Zanaservan kasimannesii normal canım ben iki defa onu yaşadım ve nasıl korktum nasıl ağladım bebeğimi kaybediyorum diye ilk bebekte olunca tecrübesizim sonuçta halama sordum korkma normaldir dedi ama kendini de yorma dedi doktora da sordum kana dönüşmedikçe normaldir dedi o yüzden korkma canım çok normal
sumeyyekalann kasimannesii bende 6 haftalık hamileyim bugün acile gittim progeston verdi fitil olarak kullanıcakmışım vajinal kahverengi lekem geliyor alttan muayene etti ve kalp atışını duydum bir sorun olmadığını söyledi çok şükür inşallah hiç bir sorun olmaz
taninmayananne Bende 5+3 te yani gecen hafta pembe lekenme yasadim. Bir sknti yok yerlesme kanamasi dedi bana ama her ihtimale karsi dusuk onleyici igne yaptirdi. Size de gecmisbolsun umarim bisey yoktur. Ustte kalsin
Rmyskymz Bende de aynı olmuştu canım doktoruma söyledim progestan diye bir ilaç vermişti onu kullandım. Herhangi bi sorun olmadı çok şükür. İlk aylar da böyle şeyler oluyormuş. Çok geçmiş olsun
kasimannesii Kızlar hepinize çok teşekkür ederim aydinlattiniz bnmde ilk gebeliğim. Cuma günü randevum var bekleyim madem o güne kadar
kasimannesii Zanaservan çok teşekkür ederim canm bende acemiyim bundan öncede Bi kürtaj oldum artık herseyden korkar oldum o yüzden diken üzerindeym
Zanaservan kasimannesii kıyamam korkmamak elde değil valla ister istemez korkuyor niye kürtaj oldun boş gebelikmiydi yoksa
Zanaservan kasimannesii hiç öyle düşüncelere girme ve Sakın korkma güzel bir şekilde beslen kendine dikkat et Allah’ın izniyle hiç birşey olmayacak 🤲🏻🥰