rotin21- Mommy17 anladım canım doktorumuz yüksek ihtimalle erkek dedi ama diğer ay tam belli olur sanırım🙏
Tugceuy Hemsire_61 doktorumda 12 haftalıkken erkek demişti.. gönlümden hep kız geçtiği için belki tahmin eden olur diye paylaşayım dedim ☺️☺️
ozgetoozge Hemsire_61 https://imgyukle.com/i/EdZUdM https://imgyukle.com/i/EdZ2Wy Ya bana da bakar misiniz❣ 11+1di burda ama doktor 1 hafta onden gidiyor demisti