Bebegim şuan kollarımda uyuyor 😊 ah bu cümleyi yazmak icin o kadar cook bekledim ki rabbim isteyen herkese hayırlısıyla nasip etsin 🤎Igneler ilaçlar ağrılar korkular hepsi son buldu 😊
Sabah uyanıp kontrole gittik bir de ne görelim suyumuz bitmis hooop acil doğuma giriyoruz dediler 37+1 de tabi korkularm başladı ama hemen kendime gelip 1 saat izin istedim doktordan eve gidip hazırlanmak icin dusumu aldm makyajımı yaptm kendimi psikolojik olarak toparladım 🤤 ve hastaneye geldim hemen
Ameliyata alındım belden uyusturdular ben panik atak hastasıyım o yuzden o uyusuk halimle ben yapamiycam hayır birakin kalkmam lazm diye baya bağırmışım 😂aynı zamanda zangir zangirda titriyorum ama hicbirsey hissetmiyorsunuz sadece midemde baskı vardi nefes anlamiyorm dedim biraz midem bulandı o anda ilac yapıldı ve hersey süper bebisim doğdu 28.03.2022 ve 2.770 gram önce onu odaya çıkardılar sonra beni
uyuşukluk geçince ağrılarım başladı tabi ilk kalkmak cok zor kolaydı diyemem 7 gun oldu hâlâ ağrıyor her yerim dikis yerim ödem toplamış 🥴eltimle 3 gun arayla dogum yaptik o hemen toparlandı mesela benim pihtilasmam olduğu için bacaklarm ve ayaklarm aşırı şişti suan hala onlarla uğraşıyorum 🥴demem o ki bu sezeryan işi kisiden kisiye değişiyor yinede kendinizi korkutmayın size tavsiyem bol komposto+bitter cikolata ve yürümek
ama olsun bebeğim icin herseye değer 😍 kucağımdan hic indiremiyorum ben bunun icin 3 sene bekledim ağrılar sızılar elbet gececek hersey bebeginizin tenine dokununca geciyor yeterki pozitif olun
Süt olayına gelirsek olumsuz düşünmedim sütüm geleck dedm ve 2.günü sütüm geldi bebisim suan emiyor ama mama takviyesi tabiki yapıyoruz yeterki hasta olmasınlar 😍 biraz gelişigüzel anlattm macerası vs yok😂 Isteyen herkese nasip olsun 🥳