Busenurrr97 Haftada 474 beta hcg değerim şu an 6 haftalık oldum ikiz gebelik Mi acaba bu değer henüz doktora gitmedim çarşamba günü randevum
tazebiranne_hg04 Busenurrr97 ikiz olduğunu sanmıyorum canım 3-4 haftalıkken 300 lerdeydi benim ama belki ikizdir bilemeyiz Allah gönlüne göre versin inşallah ☺️
Aycan01 Busenurrr97 canım iki günde bit kan aldırmam gerekıyor 2 kayına ulaşması gerekkiyor sağlıklı gebelik için ikiz içinde iki kat değil 4 katı veya altı katı artmadı gerek
Pirayeee Busenurrr97 yok sanmıyorum ben adet döneminden bikac gün sonra yaparım 2332 (değer buna yakindi)çıkmıştı 7 haftama anca randevu alabldm doktor ikiz demedi😅 bebeğin kalp atışını göstermişti ama dinletmemşti
Deletedmom_7 Busenurrr97 5.haftanin başlarında 10 binin üstündeydi beta benim doktorum ikizden şüphelendi ama tek gebelikti gebelikte sadece Beta HCG tek başına yeterli olmuyor Onu anca ultrasonda öğrenebilirsiniz.
Powerpuffgirlzz Busenurrr97 canım benimdd ilk beta 499 cıkmıstı iki gün sonra 999 gibi bisey. İkiz degildi yükselme hızına baglı
E1ra Busenurrr97 5+3 te beta 27204.0 çıktı 4. Hamileliğim en yüksek değerim buydu. İkiz belki demiştik ama iki gün önce tek çıktı 😊
Oylumbaska Busenurrr97 ben idrar testi yaptım üç gün sonra doktora gittim beş haftalık ikiz gebelikti. Hiç bu denilen değer nedir nasıl baktırıyorsunuz bilmiyorum.