Tubi_35
Biraz uzun olacak ama kusura bakmayın ben 2001 de yani 16 yaşımda bi talihsizlikle evlendim 17 de anne oldum sancılarla hastaneye gittim ve tam 18 saat sonucu rahimim açılmadığından sezeryana girdim sağlıklı bir erkek evlat dünyaya geldi şükür 🙏 mevzum uzun sonra şiddetli geçimsizlikten dolayı boşandık (5) yaşındaydı oğlum aradan zaman geçti tekrar evlendim Aslan gibi bir oğlum daha oldu eşim ikinci kardeşi çok istedi hamile kaldım 16 haftalıkken kalbi durdu çöl zor şartlar altında 3 gün yoğun bakımda normal doğumu bekledim 😔😔 ve oldu aradan bir sene geçti bir denememiz daha oldu aynı şekilde aynı haftalar da kaybettik zor ve acılı günlerdi genetik araştırma vesaire pıhtılaşma olduğunu söylediker 2 seneden sonra hazırlıksız yakalandım şuan 11 haftalığız ilk öğrendiğim gün itibari ile claxene vuruluyorum bir ara kanamam oldu pruloton iğne vuruldum ve progestana hala devam ediyorum ama 14 ve 16 haftaları yaşamasan atlamak istiyorum içimde hep bir korku tekrar aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum ilklerimi at gibi doğurdum ama sonradan böyle sıkıntı çeken var mı acaba ve sağlıkla doğuran kusura bakmayın çok yazdım ☺️☺️☺️