1-bebekk Kızlarrr günaydınnn acilde doktorum duphaston yazmıştı bana ne zamana kadar içicem acaba daha yeni bebişim sizden kullanan oldumu acaba aranızda beni aydınlatırsanız çok mutlu olurumm 😇
1-bebekk Dilsay ağrım ve hafif kanamam için gitmiştim Perşembe günü randevum ozamana kadar içeyimmi bırakayımmı anlamında sordum sizlere