Afra_123 yani sizin kararınıza kimse karışamaz tabi ki ama ben şahsen hamileliğim süresince oruç tutmayı asla düşünmem. Hamilelerin olduğu bi platformda sürekli oruç başlıkları görüyorum, din zaten hamileyseniz veya emziriyorsanız kaza edebilirsiniz diyo, böyle bi kolaylık varken bebeğin ileriki hayatını belirleyecek olan anne karnındaki gelişimini neden riske atalım ki..İlk üç ay olsa, bulantı kusma da yoksa belki bi tek o zaman tutulabilir. Ama 2. ve 3. trimesterda bebeğiniz ne yerseniz onu alıyor, hadi yemeği geçtim su tüketimi çok önemli.. Ki zaten vücudumuz da bizi uyarıyor gebelikte, ben hiç içmediğim kadar su içiyorum, hiç acıkmadığım kadar sık aralıklarla besleniyorum 2.trimesterda.. Uzun açlıklar gebelikte iyi değil..Her insanın bünyesi aynı değil, birileri tutmuş ve bebeği sağlıklı doğmuştur, olabilir ama sizin bebeğiniz bundan nasıl etkilenir bunu yaşamadan bilemezsiniz.. Her insan farklı..Ben şahsen böyle bi şeyi şansa bırakamazdım..