Bende aynı durumu yasadim. Artik şok evresini gectim aslinda suan 7 haftayi gecti ama hala alisamadim hala kabullenemiyorum hala agliyorum. Benim de 1 yasinda cocugum var. Esimle ikimiz de istemiyorduk. Bunu yasamayan anlamaz, iyimser bakabilirler ama çok zor bi durum.