DILARAKURBAN 22haftalik oldugumda akintim vardi ayni su gibi renksiz kokusuz berrak.doktorum amenisure testi yapti neqativ soyledi,suyun degil.amma yinede var alt camasirimi bile islatiyor 34teuim simdi.amenisur testi yaptiranlar oldumu?yalnislik payi varmi?😪😪😪
tazebiranne_hg04 DILARAKURBAN Ya canım bir ara benimde öyle oldu çok ıslandı iç çamaşırım haftan seninkinden çok küçük ama riskli gebelik benimki bende korktum ama yoğun akıntım varmış sadece
Moonlight1 DILARAKURBAN benim de aynı ama ben Protestan fitil kullanıyorum ondandır diye tahmin ediyorum bazen aktığını ılık ılık hissediyorum çok korkuyorum
Damyavuz DILARAKURBAN bende de olmuştu ödüm kopmuştu. İdrar testi ver lökositler çökmüş bende enfeksiyon yani o aşırı akıntı yapıyormuş. Sonradan öğrendim bende. Ve bol su içmelisin.
DILARAKURBAN @2kizanasi doktorum 25haftada amenisur testi yapmisti.neqativdi.amma bu gelen suyum degilse ne bilmiyorum
DILARAKURBAN @Damyavuz idrarimdq enfeksiyon toz ilac kullandim gecti amma 1ay sonra yine varmis.su gibimiydi sizdede???bende oyleki su var su dokmussun alt camasirima oyle .gune 3lt su iciyoeym
Demirssmomm DILARAKURBAN amniyoşur testine göre daha kolay uygulaması olduğu için söyledim ben.. eğer uygulaması sizin için kolay olacaksa onuda temin edebilirsiniz..
DILARAKURBAN @Damyavuz bende camasirimda su oluyor koku falan hicbisey yok sanki gunde 5-6defe yarim bardak suyu alt camasirima dokmusler(((koku renk hicbiri yok