Kızlar yarın sabah 7:30 da yatisim yapılacak 8 de ameliyathane de olacağız dediler spinal sezeryan olacağım ne hissettiğimi tam olarak bilmiyorum garip duygular içindeyim 😌 burda okuduklarımdan yola çıkarak kayısı hoşafı ve Nescafe koydum çantama başka öneriniz varmı hemen toparlanmak istiyorum