Kızlar 2 gün önce sezeryan ile dpgum yaptım. Belden yarı anestezi uygulandı.
Baş agrısını anlıyorum ama benim boynum aşırı şekilde tutuldu ve dayanışmayacak bir agrı var. Yaşayan oldumu bu durumu ne yapmam lazım lütfen yardım edin. Agrıdan aglayacak duruma geldim iyice 😔