Yigitinannesiyim 12 nisana planlı sezeryanım var sizde durumlar nasıl kızlar 😍 Nisan anneleri her şeyiniz hazır mı bizim hiç eksiğimiz kalmadı 🥳
Papatya27 Yigitinannesiyim bende salı günü alıcam günü inşallah ben 18 nisan istiyorum doktorum 22 nisan diyor bakalım salı kesinleşecek rabbim kolay kurtarsın canım
benmuge Yigitinannesiyim ben bugun kontrole gidicem nstde hareketli olmazsa alıcam dedi. Olursa salı günü alıcak
Uysll Yigitinannesiyim yarın prensesime kavuşuyoruum çok heyecanlıym 😍 eksiğimiz olabilir ama sonrada alırım dediğim şeyler sanırım
Yigitinannesiyim Uysll Ayy sağlıkla kucağınıza alın ben 9 gün kala heyecandan ölüyorum son 1 günü düşünemiyorum😃
MhtpKycgl Yigitinannesiyim Biz şuan 38+2 yiz benim nst de çıkan sancılarım var ama ben hissetmiyorum bu sancılar 35.haftada çıkmıştı doktor muayenede açılma olmadığı için sıkıntı görmüyor o yüzden hangi günü seçer bebeğim bilmiyorum ama sabırsızlıkla bekliyorum Rabbim herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻
DogaCanan Yigitinannesiyim 37+1 demi Doğum için gün verdi doktorun?🙄 riskli gebelik galan mıydı canım? Normalde 38 i doldurmadan almıyorlar bebeği.
MhtpKycgl Yigitinannesiyim normal düşünüyorum eğer sezaryen gerektiren bir durum olmazsa en sağlıklısının bu olduğunu düşünüyorum anne ve bebek için
Fadmet Yigitinannesiyim şu an 37+2 en son 36+1 de 2700gr dı. Sizde durumlar nasıl kaç haftalık kaç kilo?
Yigitinannesiyim Fadmet Maşallah biz de 35+1de 2800gr dı 36+1de kontrolüm var 3ü geçmiştir diye düşünüyorum 37+1de doğum zaten 😇