balkupummm ay ağırlaştı bebek normaldir. Bana da geçen doğum yakın galiba karnın düşmüş dedi kadının biri ama alakası yokkkk düşmemiş normal karnımdı işte :D 33. Haftadayım ertesi gün doktora gidicektim zaten baktık her şey çok normaldi. Bu arada bence karın düşmesi doğumla alakalı bişi değil her zamna düşmeyebilir ilk hamileliğimde doğumdan 1 gece önce çekildiğim foto vardı karnım falan düşmemiş ama ertesi gün suyum patlamıştı :)) o yüzden çok bakma düştü düşmedi ağırlıktan da aşağı doğru eğilmiş olabilir