4 buçukta uyandım peçeteye çok çok az pembe leke geldi ve o saatten beri kasılmam var ilk gebeliğim anlayamıyorum bel ağrısıyla beraber karnım sertleşip geçiyor. Devlet hastanesi takipli olduğumdan erkenden gitmek istemiyorum bebekte hareket ediyor bi yol gösterseniz napayım ki sancılarım dayanılacak gibi aşırı bi ağrı yok yani