Zuhalsareelif Kevser-ozdemir 30 haftadaydım 3 teımester uygulanmıyo ama cok kotuysenız hareketsız narkoz vverılıyor yanı cekılırken acı oluyor bencektırdım cunku cok perısan oldum cekme acısı hıc umrumda olmadı o acıdansonra
bebek- Kevser-ozdemir benimde öyleydi çektirdim kurtuldum başka hiç bişe çare olmuyor geçiyor sonra yine tekrarlıyor
Neslikra06 Kevser-ozdemir 2. Trimester de kadın doğum doktorundan alacağın onay kağıdı ile dişçiye görünebilirsin canım