Ela6161 emzirme döneminde neden 2. Yi düşünüyorsunuz ilk çocuğunuza haksızlık değil mi bu niye birlikte büyüsünler yAni önce bi ilk çocuğunuzu 2 sene emzirin çocuk bi sevgiye doysun ilk adımlarını görüp şımarıklıklarını görün peşinizden atlı koşturmuyor ayrıca hamile kaldıktan sonra çoğu annenin sütünün tadı değişiyor ve o çocuk emmek istemiyor sırf birlikte büyüsünler diye 2. Çocuk yaparak ilk çocuğa haksızlık yapmak ne kadar doğru ayrıca birlikte büyüyorlar ama ne şartlarda benim kızım 4 yaşında 2. Hamileyim keşke bir kaç sene daha bekleseydim diyorum hamileliğim o kadar zor geçiyor ki kızıma vakit ayıramıyorum . Şunu da belirteyim rahminizin toparlanması en az 2 seneyi buluyor hemen tekrar doldurarak kendinize de eziyet etmeyin lütfen