Gamzemert1 Merhaba arkadaşlar 7 Nisan’da doğumum var sezeryanla epidural anestezi tercih ettim bebeğimi görmek için de spinal nasıl oluyor epidural nasıl olan var mı
nurcan_26g Gamzemert1 epiduralde katater takılıyor ordan ağrı oldukça ağrı kesici veriliyor. Spinalde sadece uyuşturucu iğne yapılıyor operasyon öncesi 6 7 saat uyuşuk oluyir belden aşağısı ve ilk ağrılar hissedilmiyor
Deletedmom_33 Gamzemert1 Ben Spinal oldum belden tek bsir iğne yapıldı hemen uyusmaya başladı.. Sonrasında 3 saate filan yok oldu tamamen uyuşma hissi. Epidural de katater olup gerekirse ekstra doz uygulanıyor ama Spinal uyuşma kimisinde olmasa da ekstra doz uygulanmıyor. Spinal de sonrasında baş ağrısı yaşıyorlar genelde bende hiç olmadı ama
ecemsmom Gamzemert1 arkadaşlar farkını yazmış ben epidural sezaryen oldum çok memnun kaldım . Gram başım ağrımadı hiçbirşey olmadı ☺️
karat epidural anestezide ilaç omurilik etrafında bulunan zarın dışına enjekte ediliyormuş, spinal anestezide bu zara değil omurilik içindeki sıvıya veriliyormuş ben de yeni öğrendim
annembabam karat nurcan_26g Deletedmom_33 günaydın 😃 ben de spinal sezaryen oldum. İşin ilginç tarafı ben daha ameliyat masasında iken bacaklarımı bacak bacak üstüne atabilmiştim. Hekim ne yapacağını şaşırdı . Karnımı da açmıştı , tekrar uyusturucu vermeyin dedim . Uyuşmadım hic . İslemden hemen sonra kalkıp gazımı atmıştım. Benim icin yegane olumsuz yanı ise 1 haftaya yakın ‘’basımı koparın derecesinde bas agrısı’’ olmustu . Bedenden bedene değişiyor iste.. sağlıkla gelsinler de 🌹
Hicran6833 2 gün önce oldum belden. Baş agırsı oluyor ama bende boyun tutulması da oldu. Boyun tutulması inanılmaz derecede zor duşta alamıyorsun zaten. Şuan resmen ölüyorum ya