Öyle dediğime bakmayın yapması çok kolay ama doğumun bu kadar zor olucağını bilseydim yaparmıydım Bi düşünmem lazım 😅
Spinal ile sezeryan oldum hanımlar cuma günü saat 09.09 da doğdu minnoşum hala hastanedeyim bugün tuvalete çıkarsa taburcu olucam inşallah 🤲 uzun uzun doğum hikayemi yazmayı çok istiyorum ama kızçem bana zaman vermiyor perşembe sabahından beri sadece 2 saat uyumuştum bide bugün Bi 2 saat uyuyabildim o kadar. Düşünün eşim sırf kendimi iyi hissedeyim diye ben ameliyattayken gidip gratisten birsürü bakım malzemesi almış 2 gün oldu daha yeni poşeti açıp bakabildim 😅
Kızıma kavuşma anı hariç asla herkesin burada anlattığı gibi bir doğum değildi yada ben çok tecrübesiz im bilmiyorum.
Bu arada eşimle kızıma bakıp sürekli bu bizden mi çıktı diyip duruyoruz eşim çok güzel bir iş çıkarmışız diyip duruyor 😅 hatta ilk bebeği gördüğümüzde nası ya felan dedik 😅 bizden nasıl böyle bişey çıkar. Ben Allahın karslısı esmer bişeyim eşim kumral ama kızımız mavi gözlü bişey tam melez bebişi😂❤️
İşte onu görünce herşey geçiyor o yüzden şuan doğum hikayemi yazmaya hiç hazır değilim ama yinede varsa sorularınız alırım 🙏 bu arada çam ve sakura da doğum yaptım 😌