Sanırım grip oluyorum ötesini düşünmek istemiyorum . Bebeğime tek başıma bakıyorum başka yardım edicek kimse yok üç gündür gıcık yapıyordu boğazım bugün hafif kuru öksürük var siddetlenmedi şükür çünkü dut pekmezi yemeye başladım . Limonlu şerbet içtim az önce de . Burun tıkanıklığı oldu bugün de koku alabiliyorum. Dört beş gündür böyleydi zaten hapsuuruyordum dışarıya çıktıktan sonra oldu aslında dün de banyodan sonra çok hapsurdum halsizlestim nasıl atlatabilirim hemen daha da kötü olursam bebeğime bakamam gibi duruyor 😔