HSena38 Gecikme sonrası iki kez idrar testi yaptım pozitif çıktı, birde kan testi yaptirmama gerek var mı direk randevu alıp doktora mi gitmeliyim?
2bebegimm HSena38 kadin doğuma gitsenizde zaten kan alınacak beta için. Direk kadin doğumla devam edin bence.
Baldandamla HSena38 Randevu alıp doktora gitmek daha mantıklı iki kere kan vermezsiniz birde belki ultrason ile oluşup oluşmadığından bakar.
Annesininportakali53 HSena38 kan vermene gerek yok doktora giderseniz kan alır sizden belki kan bile almaz çünkü 5+2 diyorsunuz kese görünür aslında ☺
HSena38 Baldandamla çok teşekkür ederim 😊🌸Eğer var ise ilk gebeliğim olacak daha kimseye duyurmadim 🙈5+2 haftalık gösteriyor var ise gözükür mü ultrason da 🙊
Baldandamla HSena38 Kese görünür herhalde ama gözükmeye de bilir sandığınızdan yeni olabilir çünkü hayırlı olsun bu arada sağlıkla gelsin 🤗
Deletedmom7373700 HSena38 zaten gidince kan ister sizden. Beta değerinizin artışına bakması gerek. Ben gittiğimde önde ultrasonda baktık keseyi göremedik. Öyle olunca kan istedi. İlk kesenize bakar muhtemelen. Göremezse kan ister. Bende süzün haftalarınızda gitmiştim. Göremedi keseyi. Sanırım bizimki geç döllenme o yüzden. Daha dün gördük keseyi. Ultrasona göre de 5+5 çıktık
Gulcingezer HSena38 daha yeniyse kadin dogum bisey hapamaz cnku hcg 1500 2000 civari olmasi lazim Kese gorunmesi icin kan testi İle takip etmen gerek