Bilgekpn Bebeğim sağ tarafım da nerde olduğunu ultrasondan bakıldığında anladım şuan 10+4 üz . Sahura kalktığım da bebeğin olduğu yer de aşırı bi soğukluk vardı diğer karın bölgelerim normal sıcaklıkta bu neden olur hiç başına gelen oldu mu ?
Afra_123 Bilgekpn iyi de o sürekli aynı yerde kalmıyor ki . Dolaşır anne karnında belki de bebeğin oldugi yer sıcak boş olduğu yer soğuk gelmiştir size. Endişelenmeyin bence.
karat Üşümüş olabilirsiniz belki üstünüz açık kaldıysa bazen bana da oluyordu uyurken rahat edemeyince üstümü açıyordum ister istemez haliyle üşüyordum ayrıca karnınız soğuk olsa bile bir şey olmaz bebek üşümüyor içerde
Bilgekpn karat herşeye böyle evhamlanıyorum doktoruma yazdım gece hiç bişey olmaz ama için rahat edecekse haftaiçi gel bakalım dedi 2 hafta da 1 bişey oluyor panikleyip doktora gidiyorum muayene hakkım doğuma kadar bitecek resmen 😅