Angel_ela1 Merhaba kızlar 26+3 haftalık gebeyim 3 gündür karnımda acayip bir gerginlik var deri agrısı oluyor hareket bile edemiyorum Ağrıdan 😢 karnım sertleşiyor ve ağırlaşıyor yaşayan var mı acaba sebebi nedir
Bahar1508 Angel_ela1 göbegin tamamen büyümeye başlayacak artık ondan dolayı öyle oluyor üzgünüm ama çatlakların oluşabilir onun ağrısı o 😂😂
Acee Angel_ela1 canim bende ayni postu actim bzndede oluyor cok sık bi gelip bi gidiyo karnim patlica gibi oluyor tas gibi 😒persembeyi bekliyorum bende hayirlisi bakalim
Acee Angel_ela1 ama seninki tam olarka ne anlamadim yorumlari okudumda derinmi aciyo bebeklemi alakali
Bahar1508 Angel_ela1 hayır canım herkes yaşıyor onu bol bol hareket etmeye bak 1-2 saat hareket ettiysen 1-2 saat de dinlen öyle kolay kolay erken doğum riski olmaz
karat Angel_ela1 endişe edecek bir şey yok 38. Haftaya girdik biz benim karnımda sertleşiyor bebek de döndükçe canım acıyor hafif yani doğumla alakalı olsa ben çoktan doğurmuştum 😅 rahmin ve karnın gittikçe büyüyor bu yüzden de kasılmalar yaşıyor olabilirsin ilk hamileliğinse çok normal
Angel_ela1 Ben yürüyemiyorum bile karnım çok büyüdü 1 hafta içinde son ay ne yapacağım bilmiyorum doğuracak gibiyim yatsam yatamıyorum kalksam kalkamıyorum 😂
Angel_ela1 karat evet ilk hamileliğim karnım dar göbeğim çok çıktı 9 aylık gibiyim sanki 🥺 ne yapmamı önerirsiniz peki krem falan sürüyorum az da olsa yumuşuyor
karat Angel_ela1 krem sürmeye devam edin çatlak oluşumunu engeller ben öyle yapmıştım şimdi karnım balon gibi ama çatlak yok 😂