Kızlar bunu yazarken bile o kadar kötüyüm ki benim hamileliğimde hep midem bulanırdı ama bu 3 -4 gündür felaket bulanıyor ve ben 3. Önce bulantı ilacı içtim iki tane gece sonra aptal gibi turunçgil yedim Allah’tan zehirlenmedim ama 3-4 gündür o günden beri midemde asit var sanki yanıyor midem ve ne yesem çıkarıyorum çok korkuyorum ilk gebeliğim bebeğim iyi midir diye doktora gidicem ama burdaki doktorlar çok berbat hastanede randevum 7sinde sizce beklemeden yarın gitsem mi 🥺çok kötüyüm 😢 bir lokma yesem kusuyorum geyirme geliyor sürekli olarak ama geyiremiyorum bazen ama su geliyor sadece ve ağrılarım oluyor karnımda kasığımda 🥺 yatamıyorum bile ya 😢çok endişe ediyorum gerçekten başına gelen varsa en azından bana bir iki cümle yazsın yoksa kafayı yicem 🥺😢