karat bebeğini çok seviyor.. Her türlü şeyle ilgileniyor. Geliyor karnımı öpüyor bişeyler konuşuyor..Herşeyi birlikte yapıyoruz bebeğimiz için .. Ama içten içe sevgimin kaydığını hissedip tabii bizim pabucumuz artık dama atıldı diyor. Babası yeni kalp krizi geçirdi. Ondan mı diyorum bilmiyorum. Çok korktu çünkü, çok sıktı kendini. Eşim her şeyi içinde yaşar ben anlarım sadece konuşurum öyle açılır. Akşam kayınvalidem tansiyonunu ölçtü. Tansiyonu çok yüksekti. Dedim git doktora. Doktor ne diyecek askım bu yaşta ne tansiyonu dedi. Dedim bu yaşta millet kalp için ilaç kullanıyor dedim. Aklına yattı gibi.. Onların ailesindeki bütün erkekler hastaneye gitmekten nefret ediyor. Zorla kavga dövüş götürüyoruz birine bir şey olursa.. Ama şimdi gider çünkü o da çok üzgün böyle yaptığı için.. Ama affedemiyorum bir türlü, kalbim o kadar kırıldı ki resmen soğukluk geldi içime