bbnngg 34+6 haftalık bebeğim yaşadığım kanama sonucu genel anesteziyle dünyaya geldi. Tabi kan yutmak durumunda kaldığından yanımda değil gözetim altında. Nolur bebeğimin bi an önce sağlığına kavuşup evimize gelebilmesi için dua eder misiniz?🤲🤲🤲
Esmay bbnngg Gönlünüze kalbinize inşirah ferhaligi düşsün. Rabbim safi ismi ile sifa versin . En kisa zamanda saglicakla kavuşun inşAllah.
Esenkaplan bbnngg ALLAH YA ŞAFİ ismiyle şifalar versin inşallah bebeğinizi size kavuştursun bu mübarek günlerde
Merveaslan0651_ Rabbim kimseyi evladiyla sınamasın Allah sifa versin tez vakitte sağlıkla kavustrsun ins rabbim sizi 🤲🤲🤲