15 haftalıgım 4 kılo aldım doktor kızdı aslında bakınca kımse kılolu demez ama kılo almısım yani 😀 doktorum cok kızdı ve moralım bozuldu almaman lazımdı neden aldın ılerde alman gerekıyor sımdı degıl dedı yanı dikkat etmeye calısıyorum ama doktor boyle yapınca kendımı cok kotu hıssettım anormal sekılde mı kılo almısım yani