Ben de 6+3′üm.4 gündür bir sey yiyemiyorum, ishal de basladı. Mutfaga giremiyorum o derece. Eşim sag olsun her seyi yapıyor. Ama yarın okul baslıyor ve 4 gün tek basıma kalacagım baska sehirde(okul kapanana kadar bu sekılde) . Allah yardımcımız olsun