Kumdurder BestMom5 bahsetmiş olduğun şey basur yani hemorid olabilir cocuk baskidan oluyor ben onu çok çektim her hamilegimde çıkıyor
beyzanurgcl BestMom5 benimde var ya 20 haftalık oldum Hala geçmedi ilk gebeliğim de de vardı doğumdan sonra geçmedi
Kumdurder BestMom5 bazisi geçiyor ama cok ayakta kalinca ve yeni bir gebelikte çıkıyor sanirim ilk gebeliginiz zaten hamilelikte çıkıyor çoğunlukla benim 4 bebegimde bile agri oluyor suan baski oluyor doğumda zorluyor biraz
beyzanurgcl BestMom5 ağrı hiç yok beni sadce görüntüsü rahatsız ediyor doktora da görünmedim ya ne yalan söylim utanıyorum