Brnaydn özele gidiyorum doktoruma isteğe bağlı genel anestezi dedim lafı bitirmeden hayır dedi çünkü artık çoğu doktor yapmıyor özel bile böyleyse devlet hastanesinin yapar mı bilmiyorum 🤷🏻♀️ Ama spinal anestezi de böyle durumlar da sakinleştirici yapılıyor tamamen rahatlıyorsun hatta bildiğime göre uykusu dahi gelen oluyormuş , bende spinal olacağım normal de panik bir insanım kendimden çok korkuyorum ama sakinleştici olduğu İçin rahatça düşünüyorum yine burda postlar da çoğu insan panik atak vs varken doğuma girip sorunsuz şekilde atlatmış 🙏🏻