samila doğum ücretini bilmiyorum herkesin acı eşiği farklıdır ben zorunlu sezeryan doğum yaptım . 3 hafta boyunca sancım oldu doğru düzgün nefes alamadım resmen şimdi 2. Doğumumu yaptım çok daha sancılı geçiyor bu sefer.. bu yüzden normal doğum yapmayı çok isterdim ama olmadı . Bence doğum şekline bebeğiniz karar versin 🌸 sağlıkla gelsin inşallah